-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Grid Slider

Grid Slider Styles

Display Trending Posts

Display Author Bio

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Používá technologii služby Blogger.

Počet zobrazení stránky

Prohledat tento blog

Blog Archive

Facebook

pondělí 25. února 2013

Paštika ze slunečnice a sušených rajčat



Něco neuvěřitelně delikátního. Vůbec nejlepší je nechat někoho ochutnat tuhle paštiku a pak ho nechat hádat z čeho je. Inspirací mi byl blog Cruelty free hedgehog, kde jsem recept na tuto pomazánku našla, tento mohu jen doporučit. Zajímavé recepty doplněné ještě lepšími fotkami. I když vegani asi všichni znají. Paštika jsem ho nazvala proto, že mi ji konzistencí vzhledem i chutí připomíná.

Na pořádnou misku potřebujete:
1 hrnek slunečnicových semen, propláchnutých a namočených ve vodě cca hodinu
12 sušených rajčat
stroužek česneku
2 lžíce pesta - ideálně veganského z DM drogerie
2 lžíce olivového oleje
šťáva z půlky citronu
pepř a sůl

Namočenou slunečnici slijeme, dáme do misky vhodné k mixování s ponorným mixérem. Rajčata necháme okapat. Pokud máme sučená rajčata, která nejsou naložená v oleji, také je alespoň na hodinku necháme v horké vodě naboptnat. Někdy se prodávají sušená rajčata již solená, tak pozor ať paštiku nepřesolíte. Všechny suroviny důkladně rozmixujeme. A pak nastává moje oblíbená část. Vezmu lžičku, po kouskách ochutnávám, trochu přisolém a připepřím. Samozřejmě pokud chcete - můžete přidat více pesta nebo rajčat, či olivového oleje. Takto paštika chutná mně.

Všechny recepty na pomazánky, paštiky a pesta naleznete v sekci seznam receptů.
Tento blog můžete sledovat také přes facebookgoogle plus, na pinterestu nebo na instagramu


QuickEdit
Nikola Mrázová
1 Comments
Share This Post :

You Might Also Like

1 komentář:

  1. No musím uznat že to u vás vypadá opravdu moc hezky. Já když někdy ale vidím jak se ti důchodce nadřou kvůli pár konvím tak si říkám proč si nepořídí nějaké zavlažování a nemají klid? To je opravdu něco co já absolutně nedokážu pochopit, víte?

    OdpovědětVymazat

Follow @SunriseSunsetBlog