-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Grid Slider

Grid Slider Styles

Display Trending Posts

Display Author Bio

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Používá technologii služby Blogger.

Počet zobrazení stránky

Prohledat tento blog

Blog Archive

Facebook

úterý 17. června 2014

Jahodovo-bazalkové nanuky



Minulý rok jsem si užívala kombinaci jahod a máty, tento rok je mým favoritem kombinace jahod a bazalky. Vzhledem k letošnímu obzvláště letnímu počasí, jsem se rozhodla rozšířit moji kuchyňskou sbírku nezbytných maličkostí o formičky na nanuky. Měla jsem to udělat již dříve. Cena se pohybuje okolo stovky a ta radost z domácích nanuků je k nezaplacení, zvlášť, když moje drahá polovina úplně vysadila cukr, lepek a mnohé další, takže jinou než domácí zmrzlinu si nikde asi nedá. Musím říci, že i já jsem byla pozitivně překvapena jednak jednoduchostí a rychlostí přípravy, ale i výsledkem.

Na šest nanuků (formičky mám od Tescomy) budete potřebovat:
1 balení měkkého tvarohu
2 lžíce jogurtu
misku jahod
hrst čerstvé bazalky
lžíce citronové šťávy
(plus trocha cukru dle vaší chuti)

Tvaroh promícháme s jogurtem a rozdělíme do dvou misek - čtvrtinu rozmixujeme s bazalkou a citronovou šťávou, zbytek smícháme s rozmačkanými jahodami a cukrem dle chuti.
Směs vložíme do formiček a necháme ztuhnout. Metodou pokus omyl jsem zjistila, že je o kousek lepší sestavit nanuk jahodová - bazalková - jahodová než jen jahodová a bazalkovou potom nechat naposledy.

  Nanuky necháme zmrazit asi šest hodin, poté jen pod horkou vodou nahřejeme formičku pod teplou vodou (cca 5 s), díky čemuž nanuk jednoduše z formy vytáhneme.
QuickEdit
Nikola Mrázová
1 Comments
Share This Post :

You Might Also Like

1 komentář:

  1. Teda, to je zajímavá kombinace :-) . Jahody zbožňuju a také z nich dělám nanuky, ale zkombinovat je s bazalkou, mě ještě nikdy nenapadlo. V létě, až budou jahody, tak to zkusím :-) . Kromě domácích nanuků si také dáváme ledovou tříšť, protože jsme si vloni koupili výrobník ledové tříště z Cesk, a ta je lepší než domácí nanuky :-D .

    OdpovědětVymazat

Follow @SunriseSunsetBlog