-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Grid Slider

Grid Slider Styles

Display Trending Posts

Display Author Bio

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Používá technologii služby Blogger.

Počet zobrazení stránky

Prohledat tento blog

Facebook

neděle 26. dubna 2015

Balsamiková výzva: Lanýže s balsamikem



Přes portál blogerky.cz jsem se dostala k tomuto skvělému balení čtyř různých balsamikových krémů. Ten či ta, co z jich stvoří ten nejlepší recept, poletí v létě do Řecka. Tak to jsem nemohla odolat! 
Balsamika Kalamáta Papadimitriou jsem důkladně otestovala, nejdřív jen tak samotné. Poté hned tak jak je mám nejraději - s čerstvou zeleninou. Ze všech otestovaných receptů pro mne jednoznačně vyhrály čokoládové lanýže s balsamikem s chutí pomeranče a citronu. Lanýže jsou hotové raz dva, čokoláda a balsamiko spolu splynou v jednu chuťovou symfonii. Ochutnáte jeden, druhý a když dojídáte poslední, tak už pomalu jdete rozehřívat čokoládu na další dávku.

Na cca 12 kousků si připravte:
100ml 33% smetany na šlehání 
100g 75% čokolády
3 velké lžíce bílého balsamikového krému s pomerančem a citronem
kakao na obalení

V menším hrnci s silným dnem, rozpustíme čokoládu a smetanu, směs promícháme a necháme zchladnout na pokojovou teplotu a poté dáme alespoň na dvacet minut do lednice. Ze ztuhlé hmoty tvarujeme lžičkou malé kuličky, či nočky, které obalíme v kakau.


QuickEdit
Nikola Mrázová
0 Comments
Share This Post :

You Might Also Like

Žádné komentáře:

Okomentovat

Follow @SunriseSunsetBlog