-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Grid Slider

Grid Slider Styles

Display Trending Posts

Display Author Bio

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Používá technologii služby Blogger.

Počet zobrazení stránky

Prohledat tento blog

Facebook

neděle 26. dubna 2015

Balsamiková výzva: Test Kalamata balsamikových krémů Papadimitriou



Balíček balsamikových krémů od Papadimitriou dorazil. K jejich otestování jsem se dostala přes portál blogerky.cz. Moc mě potěšilo, že jsem byla vybrána pro zaslání testovacího balíčku. Jejich testování znamenalo sníst alespoň tunu zeleninových salátů a vyzkoušet pár nových receptů, zlepšit ty staré a taky trochu zapátrat i jinde, co by se mohlo ještě s tím balsamikem hodit. 
Řecká oblast Kalamata pro mne dlouho byla synonymem pro ty nejlepší olivy. A právě v této oblasti sídlí firma Papadimitriou, která zpracovává a obchoduje se středomořskými specialitami. Musím říci, že ať jsem si myslela, že je balsamikový ocet a krémy doménou spíše Italů, tyto krémy mne přesvědčily, že i Řekové to s balsamikem umí. 

A teď už k jednotlivým balsamikovým krémům: 
Bílý balsamikový krém. Musím říci, že v této podobě jsem držela v ruce poprvé. Je skvělé, že barva je méně nápadná. Využijete všude, kde nechcete aby barva balsamika přebíjela ostatní suroviny. 
Vyzkoušejte ho třeba v panzanelle.  

Bílý balsamikový krém s pomerančem a citronem jsem vyzkoušela v kombinaci s čokoládou. Jemné akcenty citrusů krásně ladí s chutí dobré čokolády. Vyzkoušejte proto tyto lanýže s balsamikem, nebo třeba pavlovu.

Fíkové balsamikový krém vás nadchne svou chutí. Skvěle doplní třeba jahody, či bazalkový krém z bílé čokolády, nebo ho vyzkoušejte na galettce s fetou a červenou řepou.

Klasický balsamikový krém je mojí stálicí kuchyně  a hvězdou marmelád. Zkuste s ním třeba cibulovou marmeládu

Více o všech produktech Papadimitriou najdete na papadim.com.
QuickEdit
Nikola Mrázová
0 Comments
Share This Post :

You Might Also Like

Žádné komentáře:

Okomentovat

Follow @SunriseSunsetBlog